Vásárlási információk

Tisztelt Vásárlónk!

Tájékoztatjuk, hogy regisztrációjával és/vagy megrendelésével elfogadja az aktuális Általános Szerződési Feltételekben és az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltakat, és magára nézve kötelezőnek ismeri el azokat; ezért kérjük, hogy ezen dokumentumokat alaposan és felelősséggel tanulmányozza!
Az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi Nyilatkozatot a webáruház láblécében (az oldal alján lévő menüben) éri el.

A termék kiválasztása
Vevőként lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint azok összértékét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A mennyiségi adatokat igény szerint módosíthatja, javíthatja is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vevőként szeretne-e belépni, új vevőként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vevőként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a rendelése elfogadásáról és a várható szállítási időpontról. Egyeztetés szükségessége esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van kiszállítás választásánál előzetes banki átutalásra, PayPal-lal, vagy átvételkor utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Rendeléséről számlát küldünk e-mailben, mely bármikor kinyomtatható, a számla eredeti példányt csomagjában küldjük meg.

Bónusz/kupon beváltás rendje
A vásárló által tulajdonolt, és a webáruház termékére beváltható vagy vásárláskor árengedményre jogosító kupont a kosár folyamat során tudja érvényesíteni az erre szolgáló mezőbe történő kuponkód beírásával.
A Bónusz Brigád akcióban a kupon érvényesítése részben eltér az általános rendtől: a beváltásához a Bónusz Brigádtól vásárolt bónusz 12 karakteréből az első hét karakter beírását kérjük a kupon azonosításához; majd a megjegyzés mezőbe a teljes, 12 karakteres kuponkód beírásával tudja kedvezményét érvényesíteni. Amennyiben a megjegyzés mezőbe nem írja be a teljes kuponkódot, úgy a rendelését nem tudjuk teljesíteni!


Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (0-25 kg intervallumon belül) vagy Pick Pack Ponton (0-18 kg intervallumonm belül), illetve Webox automatánál (0-3 kg intervallumon belül) személyes átvétellel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.


A futárszolgálat a csomag feladását követő munkanapon 8-16 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futárszolgálat felvehesse Önnel a kapcsolatot. A futárszolgálat által küldött kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán, az e-mailben megadott elérhetőségen.

A megrendelt termékeket átveheti az Önhöz legközelebb lévő Pick Pack pontok egyikén is (pl.: Inmedio, Relay, Playersroom üzletekben, MOL és OMV kutakon, stb.) vagy Webox csomag automatánál. A rendelés során a weboldalon található listából kiválaszthatja, hogy mely helyszínen szeretné átvenni a csomagot.
A termékek ellenértékét az adott Pick Pack ponton készpénzzel vagy bankkártyával, a Webox automatánál bankkártyával, vagy a rendelés leadása során előre utalással is kifizetheti.

Készleten lévő áruink kiszállítási ideje: 2-4 munkanap.
Az előrendelhető termékek kiszállítási ideje 2-14 munkanap.

Szállítási díjak:
20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan.
A szállítási díj 20.000 Ft-ig történő vásárlás esetén:
- 0-3 kg intervallumban  Webox automatánál történő személyes átvétel esetében bruttó 890 Ft,
- 0-18 kg intervallumban
  Pick Pack Ponton történő személyes átvétel esetében bruttó 990 Ft,
- 0-25 kg intervallumban futárszolgálat címre történő kézbesítése esetén bruttó 990 Ft.

Külföldre webáruházunk nem szállít.

Számla
Minden esetben papír alapú számlát küldünk a megrendelt termék csomagjában az átvételhez megadott címre. Amennyiben a csomagban nem érkezik meg a számla, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: webshop@drogstar.hu

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő magával a megrendeléssel nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában (bontatlanul), hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, a kapcsolódó adatok 3 hónapig lesznek hozzáférhetők.

Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a megvásárolt termék típusától függően, a megrendelés elküldését követően, legfeljebb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jogát határidőben gyakorolja, ha ezen határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a webshop@drogstar.hu email címre, postai levélben (Drogstar Kft - Kókuszbolt; 1031 Budapest, Nánási út 97.) vagy az erre rendszeresített online nyomtatványon. Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is:
„Alulírott
A megrendelő Vásárló neve:
A megrendelő Vásárló címe:
A megrendelő Vásárló e-mail címe:
Kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Rendelési azonosító:
A termék/ek pontos megnevezése:
A termék/ek átvételének időpontja:
Fizetés módja (aláhúzandó): készpénz, bankkártya, átutalás, egyéb:
Amennyiben nem készpénzben fizetett, a bankszámla szám, ahová a visszautalást kéri:

B
udapest, 201........................................

Aláírás (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)”

A webáruház köteles a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és visszaszállítást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A webáruház azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget nem vállalunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormány rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról (www.nfh.hu).

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
A termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. Ezen jogok érvényesítésének lehetőségéről részletes tájékoztatást talál az Általános Szerződési Feltételekben.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a webáruház tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a webáruház illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz a rendelés visszaigazolása 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A webáruház a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor a webshop@drogstar.hu e-mail címen.